Запитання-відповідь

1. Як замовити товар?

Для того, щоб наш клієнт отримав саме те, що йому необхідно, ми пропонуємо кілька варіантів вибору потрібного товару та оформлення замовлення.

Консультація нашого менеджера – ми уважно вислухаємо Вас, всі Ваші вимоги та побажання до товару та допоможемо вибрати найбільш підходящий варіант.
Вибір товару самостійно. Удосконаливши функціонал сайту, ми подбали про те, щоб клієнт міг легко і швидко знайти товар, що його цікавить. Тепер ви можете:

  • скористатися фільтрами, відсортувавши непотрібні товари шляхом вказівки точніших технічних параметрів;
  • порівняти характеристики товарів, що значно заощадить час та допоможе Вам визначитися з потрібною моделлю;
  • ввести запит у пошуковий рядок і відразу ж отримати товари, уникнувши довгих блукань по сайту.

Після того, як Ви визначилися з вибором необхідної техніки, Вам потрібно зробити замовлення, щоб ми якнайшвидше змогли його обробити та виконати. Для цього Вам доступні кілька способів оформлення замовлення:

  • Через кошик – спочатку відправляємо товар у кошик, натиснувши кнопку «Купити», потім переходимо до кошика та заповнюємо анкету та натискаємо кнопку «Оформити замовлення». Для узгодження умов та термінів відправки покупки з Вами найближчим часом зв'яжеться наш менеджер;
  • За телефонами, зазначеним у розділі «Контакти» – цей спосіб дозволить одночасно оформити замовлення та погодити всі подробиці щодо відправлення, оплати та строків поставки обраного товару;
  • Через форму зворотнього зв'язку – заповніть форму, вказавши всі необхідні дані, які дозволять нам зв'язатися з Вами для уточнення всіх деталей та підтвердження оформлення замовлення;
  • Замовивши зворотній дзвінок – вкажіть свій контактний номер, і наш менеджер зв'яжеться з Вами в найбільш вдалий для Вас час і допоможе вирішити Ваше питання;
  • Оформивши «Замовлення в один клік» – це значно заощаджує час на заповненні анкет, а наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом для підтвердження замовлення та узгодження всіх деталей;
  • Написавши нам на E-mail – при цьому потрібно вказати свою контактну інформацію для більш швидкого виконання замовлення.

Бажаємо Вам приємних покупок!

2. Як здійснюється доставка товару? Які орієнтовні терміни доставки?

Ми дбаємо про те, щоб Ви отримали свою покупку у найкоротші терміни. І тому передбачено кілька способів доставки.

  1. Самовивіз зі складу чи з нашого роздрібного магазину (м. Харків, Бурсацький узвіз, 6) при покупці безпосередньо у магазині. Нагадуємо, що потрібно заздалегідь узгодити з менеджером наявність товару на складі чи магазині.
  2. Доставка кур'єром за вказаною адресою до дверей. Вкажіть менеджеру бажаний час доставки. Перед отриманням товару просимо перевірити його на наявність зовнішніх пошкоджень.
  3. Доставка покупки до пункту видачі кур'єрської служби. Транспортні компанії, яким ми довіряємо: Нова Пошта, Ін-Тайм, Делівері, Міст Експрес. При отриманні посилки Вам необхідно уважно оглянути товар на цілісність та комплектність.

Доставка всіх замовлених товарів провадиться за рахунок клієнта. Виняток становлять товари, відмічені ярликом «Безкоштовна доставка».

Терміни доставки залежать від віддаленості Вашого населеного пункту та наявності товару на складі. В середньому доставка товару складає 1-3 дні.

Ознайомитись з умовами, термінами та вартістю доставки можна у розділі «Доставка та оплата».

3. Якими способами можна сплатити замовлення?

Сплатити вибраний товар Ви можете будь-яким зручним для Вас способом.

Готівковий розрахунок:

  • на касі при купівлі у роздрібному магазині (м. Харків, Бурсацький узвіз, 6) при самовивезенні товару;
  • у момент доставки замовлення кур'єром додому;
  • при отриманні у пункті видачі транспортної служби.


Безготівковий розрахунок – оплата провадиться шляхом перерахування коштів з розрахункового рахунку покупця на рахунок фірми ТОВ «ГазТехніка» або шляхом оплати виставленого рахунку готівкою.

Оплата банківською карткою Visa/MasterCard провадиться через платіжну систему банку. Вам надається можливість розрахуватися банківською карткою:

Покупка у кредит. Кредитування доступне для всього асортименту товарів. Для оформлення кредиту знадобиться мінімальний пакет документів, і Ви самі вибираєте умови кредитування, що найбільш підходять для Вас. Наші банки-партнери: ПриватБанк, Форвард-Банк, УкрСиббанк.

Докладніше про умови кредитування. (тут потрібне посилання)

Розширена інформація про способи оплати у розділі «Доставка та оплата» або проконсультуйтеся у менеджерів за телефонами.

4. Які документи необхідні для придбання товару в кредит?

Щоб оформити кредит/розстрочку, знадобиться паспорт та ІПН. В окремих випадках працівники банку можуть попросити довідку про доходи.

5. Які умови повернення/обміну товару НАЛЕЖНОЇ якості?

Повернення та обмін товару належної якості виконується протягом 14 днів з дня продажу за рахунок покупця (якщо обладнання не використовувалося, збережено його товарний вигляд та цілісність упаковки, товарний чек).

6. Які умови повернення/обміну товару НЕНАЛЕЖНОЇ якості?

Якщо під час експлуатації Ви виявили якісь дефекти обладнання, Вам слід звернутися до авторизованого виробником сервісного центру для усунення несправності.

7. Де знаходяться сервісні центри?

Авторизовані сервісні центри є практично у всіх обласних центрах та великих містах України. Ви можете уточнити контактні дані та адресу сервісного центру, що цікавить Вас, у нашого менеджера.

8. Як отримати знижку? Чи діють бонусні програми?

Інтернет-магазин «ГазТехніка» пропонує систему лояльності та гнучку цінову політику для постійних та оптових клієнтів. При замовленні товарів у нашій компанії Ви отримуєте знижку від 3 до 20% на покупку аксесуарів та комплектуючих. Пропонуємо вигідні умови співробітництва для монтажників (уточнювати у менеджера).

9. Чи здійснюєте Ви монтаж обладнання?

Робота нашої компанії спрямована на те, щоб наші клієнти завжди були задоволені. Тому ми проводимо відповідальну роботу, починаючи від вибору товару та закінчуючи підтримкою під час експлуатації техніки.

Звертаючись до нас, Ви можете бути впевнені, що на кожному етапі співпраці Вас консультуватимуть професіонали. Ми допоможемо вам вирішити будь-яку проблему:

  • підібрати необхідне обладнання, враховуючи Ваші побажання, вимоги та потреби;
  • заощадити на техніці без втрат на якості товару, адже ми працюємо безпосередньо тільки з перевіреними брендами;
  • зробити оплату зручним для Вас способом;
  • доставити товар у найкоротші терміни найзручнішим способом;
  • встановити та запустити обладнання – роботи «під ключ». Нашим клієнтам за потреби надаються послуги з монтажу опалювального та кліматичного обладнання, а також обладнання для водопостачання у м. Київ та м. Черкаси. Для клієнтів з інших регіонів України – надаються контакти монтажних організацій-партнерів, які мають ліцензію на надання цих видів послуг. Можливість і термін виконання пусконалагоджувальних робіт можна дізнатися у менеджерів за телефонами.

Докладніше про монтаж та сервісне обслуговування обладнання.

10. Чи можливий індивідуальний вибір обладнання Вашими фахівцями?

Інтереси наших клієнтів стоять на першому місці. І тому ми забезпечуємо індивідуальний підхід до кожного клієнта, що дозволяє підібрати техніку з оптимальним набором функцій з огляду на всі потреби та вимоги клієнта.

Перед покупкою кожен клієнт визначає свої пріоритети: для когось головну роль відіграє вартість обладнання, для когось на першому плані стоїть наявність конкретних функцій та технічних характеристик, а комусь важлива легкість експлуатації. Ми готові вислухати кожного та допомогти у підборі необхідної техніки з урахуванням усіх пріоритетів, побажань та вимог.

Правильно підібране обладнання – це запорука його тривалої та безперебійної роботи. Звернувшись до нас, Ви можете бути впевнені в тому, що Ваша покупка в нашому магазині – це вдала покупка, яка приноситиме Вам лише комфорт та затишок. У цьому вже встигли переконатись тисячі задоволених клієнтів.

Співпрацюючи з нами, Ви отримуєте якісний товар за оптимальною ціною.

 

 

Якщо Ви не знайшли відповіді на запитання, що цікавить Вас, зверніться, будь ласка, до наших менеджерів за телефонами, вказаних у розділі "Контакти" і вони з радістю Вам допоможуть.